onsdag 6 oktober 2010

dröm

Jag drömde jag skulle hämta något eller göra något i ett klassrum som påminde om tenta.salen fast ändå inte.. det var mindre.. och hittade där ett papper om min uppsats jag lämnade in och satte mig o "tjuvläste" vad någon skrivit om den i fönstret.. och då började det komma in folk och min fd historialärare.. och jag blev förvånad och "vad gör hon här?" och hon typ "ja hej.. du skulle sagt till tidigare.. vi håller på då och då.. och du får gärna vara med.." och under tiden där så tappar jag ut pappret genom fönstret.. och det singlar långsamt ner mot marken.. flera, flera våningar upp ner i ett buskage.. och jag "oh jag måste gå och hämta det.. men jag kommer igen och bla bla" går.. och kommer ut i en korridor typ... och det är en anslagstavla.. och jag möter.. min fd. engelsklärare var det faktiskt.. och hon säger att "gäddor byter väl visst skinn... annat vore ju dumt typ" och jag tänker något om att.. "men isbjörnar byter inte i alla fall..." och går ut och försöker hitta pappret.. men sen vaknar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar