lördag 6 november 2010

Mycket att göra

Det har varit mycket sista tiden och jag vet inte om det blir jättemycket lugnare närmsta tiden. Det är tentor till höger och vänster, fönsterbyten som inte blivit av än och ja... Tänder ljus ibland, har drömfångaren uppe och altaret står där det står. Men jag har inte riktigt tid att läsa om Wicca osv känns det som och det stör mig lite.

Men jag var i alla fall iväg igår och var social. Det var behövligt och idag har jag sovit ut. Dags att baka bröd och diska lite och sedan börja plugga igen.

5 kommentarer:

  1. Man tar det som det kommer, blir inte bra om man tvingar fram nåt när man egentligen inte är helhjärtat engagerad bl a på grund av tidspress...

    SvaraRadera
  2. Jadå det kan du få om du anger mig som fotograf! :) I vilket syfte? I din blogg? Nyfiken bara!

    SvaraRadera
  3. Jasså okej! Men jag kan skicka bilden till dig med en vattenstämpel på i mitt namn! :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, man måste prioitera olika saker i livet ibland. Man kan inte hinna med allt... Tror det är bra att man inser det annars kan ens inre bli väldigt stressat. Och man känner att man gör allt halvhjärtat. Wicca finns ju alltid inuti dig och det är viktigaste. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  5. håller med, wiccalivet är i dig. ingenting i wicca innebär att man skall leva i en stress. ta allt i turordning och njut av att du skaffar dig kunskap, att du verkar vara duktig och händig, framförallt var med dina vänner för själen behöver det. kramisar ps du klarar det

    SvaraRadera