onsdag 20 juli 2011

Saker att tänka på angående mående

Avslappning
Läsa böcker för nöjes skull
Blogga
Träffa vänner
Bygga nya relationer
Bada
Spela spel
Titta på film eller TV online

Drömmar & mål

Nå en hälsosammare vikt
Överkomma min sociala fobi
Överkomma min telefonfobi
Resa
Skaffa ett pass
Bli skuldfri
Få ordning på min ekonomi

Ekonomi
Bli skuldfri
Bygga upp en buffert för sparande
Följa budget
Veckohandla

Hemmet
Dammsuga varje vecka
Diska direkt när jag ätit/lagat mat
Tvätta regelbundet
Tömma kattlådan oftare
Slänga allt jag verkligen inte behöver och använder.
Städa garderoben
Hålla efter akvariumet
Dammtorka varje vecka
Städa badrummet varje vecka
Möblera om

Mentalt
Meditera
Stressa ner
Självförtroendestärkande övningar

Shopping
Toalettpapper
Kattsand
Sopsäckar
Klippning
Fiskmat
Kattmat
Underkläder
Nya kläder
Kollegieblock
Gardiner
Tändstickor
Ljus
Datorstol
Bäddsoffa

Välmående
Äta regelbundet
Röra på mig
Dricka vatten
Äta hälsosamt och balanserat
Borsta tänderna varje dag
Spara ut naglarna
Ta hand om kroppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar