måndag 29 augusti 2011

Dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv

Bild tagen under The Ark-konsert

Jag är kreativ
Jag kan låsa yttersta leden i fingrarna på en del av mina fingrar
Jag brukar bygga hus i kartong åt min katt när andan faller på
Jag bakar underbara tekakor
Jag är förtjust i finska tjärtabletter
Jag är bekant med Reax
Jag har spelat rollspel i sådär 13-14 år
Jag har fortfarande inte läst hela Liftarens guide till Galaxen trots flera tappra försök
Jag är guildmaster i World of Warcraft
Jag har silverstrån i håret
Jag är 30 år och har aldrig jobbat på 'riktigt'
Jag tycker det här är svårt!
Jag är rädd för nya situationer, nya människor och annat jag inte behärskar men lyckas ibland bortse från det.
Jag var både sambo och kombo innan jag flyttade till helt egen lägenhet
Jag har ett födelsemärke på mitt högra ringfinger

1 kommentar:

  1. Jag har ett födelsemärke under min vänstra lilltå.
    Du kan klara mer än du tror.
    Hur äter man en elefant? Jo, en tugga i taget.

    SvaraRadera