måndag 15 augusti 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne

Vem som än hittade på den här listan ska...

Jag har förmodligen massor av minnen som så som jag tycker om. Absolut, det har väl alla. Men mitt favoritminne? Jag har fina minnen från sommarstugan vi brukade vara i om somrarna som tillhörde vänner till familjen. Eller när morfar brukade berätta sagor för mig när jag var en under 6 år gammal lintott. När jag stod på Malmö Central, på en bänk och deklarerade att;

- I'm Queen of the world! Buga era maskar, buga er.


Eller varför inte den där gången när 2 kompisar från Göteborg tog bilen ner, kidnappade mig, och vi drog över till Köpenhamn och gick vilse en blåsig kväll.
Det finns massor av fina minnen och jag hoppas att jag får samla många till i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar