lördag 13 augusti 2011

En studie i att ge sig själv credit

Kom att tänka på att eftersom jag går hemma och skrotar hela dagarna så är/kan det vara lite svårt att se att jag faktiskt gör något om dagarna. Vilket jag faktiskt gör, men det är bara 'småsaker' så de syns liksom inte och jag ger inte mig själv credit för det jag gör.

Så jag tänkte att om jag skriver ner lite enkla, småsaker osv som behöver göras under dagen, som en to do-lista och sedan bockar av den eftersom och sparar den så ser jag ju att jag faktiskt gör saker och inte bara och sitter.

Jag känner mig väldigt begåvad nu. Detta ska testas!

1 kommentar:

  1. Gud vad smart. Jag känner ofta att jag bara går här hemma och får dåligt samvete när sambon är iväg och jobbar... men jag tycker ändå att jag gör en del saker, men jag kanske inte tänker på dem? Smart att skriva ner!

    SvaraRadera