onsdag 24 augusti 2011

En studie i sovandets vara eller icke vara

Jag gick och lade mig i vettig tid igår. Tyckte jag i alla fall. Runt midnatt sådär. Hjälpte det mig att somna? Icke. En timme senare gav jag upp och gjorde annat och sådär runt 4-5 i morse gick jag och la mig igen. Då lyckades jag till sist somna med en extra filt för tyngd.
Idag är en sådan där pysseldag. Tvätta, ev. handla och betala räkningar. I alla fall planera handling är nog en bra sak och ja, jag ska plugga med och spela WoW och förhoppningsvis rollspel. Me likes. Och läsa om Axel von Fersens öde. Inte att förglömma.

Still having a hard time to fall asleep quite often. Gave up and was up til 4-5 a.m this morning. Today is a day of doing laundry, planning foodshopping and such. And do my studies, play some WoW and rp a bit and read on my book ofc. Not to forget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar