torsdag 18 augusti 2011

Sömn är överskattat

Ok, detta är ju fantastiskt. NU funkar det att skriva inlägg igen. NU klockan 18:30+ liksom. Det har inte funkat på hela dagen, men skitsamma, det var inte det jag skulle skriva om.
Utan att jag att jag la mig i vettig tid igår och att jag inte somnade förens efter halv 4 sådär någon gång. Sedan ringde väckarklockan, som jag en gångs skull ställt, klockan 9 och jag var allmänt dödstrött när jag vacklade upp.
Väl vid datorn ser jag att min soc.tant inte vill träffas den 31:a som jag trodde, utan idag klockan 13:00. Visst jag har inget för mig men det blev lite fjärilar i magen det kan jag ju lugnt tillstå.
Kommer dit i tid och närvarar på mötet och jag tar upp allt jag vill och vi pratar lite allmänt och sådär och jag går därifrån en timme senare, efter att ha diskuterat allt från det som hände i Norge till WoW och annat; som att hon nämnde att hon borde anställa mig som sin sekreterare eller så för att jag skriver så snabbt på dator så kunde hon diktera, och har blivit beviljad det jag ville. Amazing måste jag ju säga. Ibland funkar byråkrati och jag blir lika förvånad varje gång.
Sedan vid 15:00 bokade jag mig som vanligt numera framför radio1.se och lyssnade på Cissi Wallins show som även denna torsdag berörde ämnet psykisk ohälsa och vad som är accepterat av samhället att prata om och vad som inte är det. Mycket intressant och viktigt tycker jag.
Efteråt gick jag och sov en stund och nu sitter jag äntligen här och kan skriva detta inlägg. Me happy, kan jag ju säga.

My blog have been naughty all day, I haven't slept that much as I wish and a meeting I thought was the 31st of August was today. But overall this has been a wonderful, strange day. Very nice indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar