onsdag 17 augusti 2011

Tröttare än tröttast

Det tar helt klart på krafterna att gå till skrynkeltanten, sitta där en timme och prata om saker och ting och sedan gå hem igen, den här gången i spöregn och utan jacka. Fick i alla fall något slags klartecken från de trevliga människorna som ger mig pengar att betala räkningar för att jag får plugga i höst. Då ska bara det lösa sig ekonomiskt med kurs.lit. och rent praktiskt med alla remisser och eu-projekt och allt vad det nu är.
Nu sitter jag och halvsover och har ätit middag, bacon och potatismos, inte alls dumt. Funderar på när jag ska baka det där brödet jag hade funderingar på. Tror det är en bra sak att göra det före jästens datum gått ut i alla fall, eller vad säger ni? Får ta en titt på det. Behöver bakplåtspapper med. Hm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar