tisdag 30 augusti 2011

Vart tog den här dagen vägen då?

Idag har jag faktiskt mest bara läst och ja sovit då. Det var väldigt skönt att sova måste jag ju säga. Drömde om sent 1800-tal och tidigt 1900-tal. Unga, stiliga män i tidstypiska kläder, samma sak med kvinnornas kläder givetvis och det var något med järnväg och kattungar och en protest vid en skola eller fabrik där kvinnor var. Minns inte riktigt om det var att de stickade kläder eller om det var mer hushållsskola.

Nu börjar klockan närma sig midnatt och jag ska nog lägga mig tidigare ikväll än igår då jag la mig vid 3-tiden. Jag ska ju faktiskt gå utanför dörren imorgon, ska iväg och skrynkla hjärna vid 14-tiden. Hoppas vädret uppför sig för jag vet inte om jag vill 'slösa' pengar på att ta bussen dit. Jag måste dessutom köpa schampo imorgon innan mitt hår glömmer bort helt vad det är och förvandlas till dreads eller nått. Huga.

Studies and sleep formed this day. Strange dreams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar