tisdag 13 september 2011

2 dagar kvar!

Insåg häromkvällen att det är dags att söka kurser igen för våren den här gången så jag panikloggade in på Antagningens hemsida och började kolla. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra och det hela ger mig mer eller mindre panik bara jag tänker på det. Just nu läser jag en kurs i webbprogrammering, bara en liten 7.5hp-kurs som en del av mina rehabilitering och jag borde förmodligen fortsätta på det spåret om jag nu tänkt mig att jag ska jobba med det här i framtiden. Dock har jag inte kommit in, vad jag anser, tillräckligt långt i kursen så jag känner mig trygg i det val jag gjort. Tänk om jag inte alls har fallenhet eller talang för det här. Jävla ångest är vad det är. Dessutom är det ju så att inte alla program börjar på vårterminen utan bara på hösten. Va fan liksom.

1 kommentar:

  1. Att söka kurser inför nästa termin är ett evigt dilemma tycker jag. Ska också sätta mig ner snart och göra det, och vet inte alls vad jag ska söka! Superjobbigt!

    SvaraRadera