lördag 8 oktober 2011

Gårdagen

Ramlade iväg till Lund och träffade min DBT-tant för första gången på ca 4½ år. Det var trevligt att träffa henne igen och hon nämnde lite olika alternativ osv. Ska tillbaka om ca 2 veckor nu och höra mer. Dock så tyckte hon att jag skulle gå hem och kolla upp lite saker och det har jag gjort. Det är nämligen inte alls säkert att jag uppfyller kraven för borderline längre, men att jag kan ha andra problem och iom det andra diagnoser. Det är inte alls säkert på något sätt och exakt vad det är som fuckar upp mitt liv vet jag inte. Men det vore väldigt skönt att "leta vidare" och se om det finns något sätt att göra så att jag kan få ett liv där jag inte blåser sönder för minsta lilla grej. Så vad som väntar är en eventuell utredning. Jag återkommer när jag vet mer.

Sedan så träffade jag M igår för första gången. M och jag har chattat ett tag på nätet och pratat på skype osv, men så igår sågs vi och vi ska ses igen på måndag. Det här kan bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar