fredag 14 oktober 2011

Idioter

Jag vaknade till 'imorse' av brandbilar och annat som levde om utanför. Så jag drog täcket över huvudet och sov vidare.

Men sedan när jag klev upp efter 12 så knappade jag mig in på Sydsvenskans hemsida för att kolla och hittade istället en fin artikel om att någon jävla idiot hade kört upp en stulen bil utanför medborgarhuset, som jag bor granne med, och typ dränkt den i bensin och tuttat på. Va fan?

Jag traskade förbi idag för att se hur det såg ut och tog den här bilden. Det 'roliga' i det här är att jag inte märkte det överhuvudtaget. När det hände alltså. 00:33 var jag väl vaken? Eller? Men jag hörde inte ett pip. Weird.

Men överlag så är jag inte förvånad över att något sådant här händer här. Här händer 'alltid' massa skit. Idioter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar