onsdag 29 februari 2012

Flänga runt

Idag som alla onsdagar numera är terapidag och jag har faktiskt en anledning, eller inte en anledning heller egentligen, att ta mig utanför dörren. Dvs jag kommer utanför dörren relativt frivilligt och rör på mig och det är en positiv sak, helt klart.

Märkte rätt snabbt att ha samma kläder som när det är -11 grader ute och när det, som idag, är 8-9 grader ute, inte alls var en bra ide. Det är inte jättemysigt att gå omkring och svettas. Känns ofräscht och klibbigt.

Efter terapin tog jag mig till Malmborgs och handlade. Fick tag på det mesta på listan jag gjorde igår, förutom pyttipanna, te, rapsolja och kokosflingor typ. Inte det viktigaste på listan tack och lov. En tanke om att jag skulle köpa något 'gott' som choklad, nötter eller vadsomhelst som inte stod på listan dök upp men nej, jag höll mig till listan. Sjukt bra! Jag behöver inte ge efter för minsta lilla tanke. Det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar