tisdag 29 maj 2012

Gårdagens äventyr

Igår flängde jag och söstra mi runt Malmö på nya äventyr. Vi passade på att leta nya rockar, äta mat på Centralen och surfa i lutande rulltrappor. Nåja det sista var det mest jag som gjorde. Jag brukar göra sådant. Samtidigt som jag sjöng lite på http://www.youtube.com/watch?v=Grj7sjQ0_p4

Efter det vandrade vi iväg under havet till Orkanen biblioteket på Malmö Högskola för att lyssna på en föreläsning. Det talades bland annat om kamrat-effekt i klasser och visst i alla ära, det ska ju vara dokumenterat att det är så och fungerar så osv. Men sedan när är det elevers ansvar att saker och ting -går bra- på skolor och i klasser? Det kan jag störa mig på.

Här kommer lite bilder från gårdagen.






1 kommentar:

  1. Du glömde nämna den avancerat synkroniserade rulltrappsåkningen. Tack för en ljuvlig dag!

    SvaraRadera