lördag 6 oktober 2012

I natt... ehm morse jag drömde...

jag drömde att jag var i typ thailand eller likvärdigt land.. med "ett syskon" och vi åkte tunnelbana med vår häst och ett annat djur.. och var på en station.. och sedan åkte "syskonet" hem.. och jag fick försöka ta hand om hästen.. o vi gick längst med motorvägar.. nåja körde/åkte sulky och det var så varmt.. o jag hade inget vatten åt hästen.. o så till sist hittade vi ett "villaområde" som vi hängde i typ... o det var något med en ekorre som jag el nån stod på alla fyra över som ett tält vid en eld för att värma den på natten... och något med ett stoooooort äppelträd.. men äpplena var fulla av maskar o sånt o vi var hungriga.. och det körde förbi bilar ibland.. bla en med en konstig dam och hennes dotter, de hade viktorianska kläder... och i baksätet satt en gammal asiatisk man i sidenkläder.. och det passerade på några kullar ett tåg.. och i tåget låg en död person sådär uppsminkad med händerna vilande på magen.. och det var vad man hade istället för begravningar.. tåget gick för evigt runt runt.. och så var jag i ett hus.. och det var något med bord och datorer och jag vet inte riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar