söndag 19 juni 2011

Ett nytt kapitel

Det här var en LCHF-blogg, det är det inte längre. Dock ligger alla inlägg kvar från den tiden eftersom jag inte vill ta bort dem. De får finnas där som en del av historien. Det som varit men det som inte är just nu och framåt.

Nu är frågan vart man ska börja. Vart jag skall börja eftersom det här är min resa, mitt liv att forma som jag önskar ha det och det enda jag egentligen är säker på är att jag inte vill ha det som det har varit hittills. Nu säger jag inte att allt jag varit med om och upplevt är dåligt, för så är det inte. Allt jag har upplevt har format mig till den jag är och jag trivs på något plan väldigt bra med vem jag är.

Den här bloggen kommer framöver handla om mitt arbete med mig själv på den front som handlar om välmående och välbefinnande. Som det står i headern även tillfrisknande. Mina diagnoser är Bulimia nervosa och Emotionell instabil personlighetsstörning. Vart den ena slutar och vart den andra börjar är mindre viktigt för de till viss del väldigt lika varandra och båda har en gemensam nämnare. Att de gör att jag inte kan leva mitt liv till fullo eftersom de tar upp så stor del av mitt liv. Detta är vad jag vill förändra och du som läser är välkommen att följa med på min resa, även om mina ord är främst för min egen skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar