tisdag 9 augusti 2011

Svar

peter
lchf är bäst, men man får inte äta frukt, jättemycket finn crisp och helst inte tomat?! Fin blogg!!


Hej peter,

Tack för din kommentar om min blogg. Det stämmer fint att man inte ska äta för mycket frukt och inte grönsaker som är röda för de innehåller mer socker än andra. Angående Finn crisp är det 'ok' i små mängder.

Men nu är det såhär förstår du, att jag inte är någon LCHF-nazist utan bara en ung ätstörd kvinna med dålig ekonomi som hellre äter vad hon råkar ha hemma eller vad hon tycker om i fall lusten faller på. Vill jag äta frukt och finn crisp, för att jag inte har tillgång till något annat och MÅSTE stoppa i mig något för att inte springa och köpa hetsmat (kakor, bröd, godis etc osv), så kommer jag göra det även i fortsättningen.

1 kommentar: