måndag 21 maj 2012

Läsning v.20

Pratade med söstra mi när jag var hos henne sist om att jag ville ha något mer att skriva om i bloggen som inte bara var bilder på mina utmaningar osv. Hon föreslog att jag skulle skriva om böcker jag läser. Tja, det kan jag väl göra så här kommer förra veckans böcker omnämnande: 

Harry Potter och fången från Azkaban
och
Harry Potter och den flammande bägaren

Två härliga tegelstenar till böcker som jag faktiskt läser på svenska istället för engelska den här omgången. Jag har sagt det förr och jag kommer förmodligen säga det igen, men när jag såg filmen första gången (har väl kanske inte med saken att göra egentligen men) så kändes det som att komma hem. Samma sak gäller för böckerna och andra böcker jag tycker om. För jag tenderar nämligen läsa om saker jag tycker om.

Denna veckans böcker är de 3 återstående i serien + en bok av Isabella Löwengrip av alla människor. Återkommer om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar