onsdag 17 oktober 2012

Gårdagens dröm

Jag drömde att jag var på nån slags tillställning där jag skulle tala eller presentera ett pris el något sånt. Före så var det väldigt mkt, är kläderna ok, sminket.. håret... smycken... strax före hae en som skulle hjälpa mig bara försvunnit i minglet o sket i mig.. sen ropades mitt namn upp och jag skulle gå nerför en trappa o ut på scen.. i trappan låg massa sådana där talarkort.. men även massa böcker osv.. o det tog för lång tid för mig att ta allt så de fick skippa mig o gå vidare i programmet o två gubbar dök upp o skulle kolla/förklara.. o de började ta upp min privata ekonomiska situation med sjukskrivning och soc och en resa jag gjort till danmark 2007, de fick det låta som jag fuskat med pengarna på något sätt.. när det var han som körde bilen då, mitt i natten, som betalade avgiften vid bron osv.. och så var det något papper, kallelse till psyk som jag hittade när jag äntligen fick gå därifrån.. och jag var i något hus... gick upp flera våningar för att ta 2 glas te eller saft.. och där mötte jag S från Holland som jag ville prata med för att försöka reda ut det här för jag fattade inte ett dugg själv.. o sen vaknade jag typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar